Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 29, 2009


huh........... skrg ni byk je artis2 baru kn........ ade yg keluar dr mcm2 program.. tp yg aku respect klo artis or band2 indie ni..memang mantap kn........ yg terbaru artis gurl plak tu... mesti korang kenal.. dan lagu dia pon mmg femes n tgh hot kt radio... YUNALis tu.. dan aku tahu dh ramai yg boleh nyanyi lagu tu kn... b4 ni dia dijemput utk wat persembahan kt muzik2..aku xketinggalan nk tgk dia... ni lepas ni dia men kat Zouk Club... macam nak pegi je tgk.. tp al-maklum la final exam xabes lg.. so, sape yg minat nk tgk yuna tu pakat g la ramai ke sane..dan bkn yuna sahaja, ada lagi artis and band2 yg best kt sane... 3 MAY 2009...

mst dia nyanyi lagu ni nnt....

Oh Bulan..
Enggan melayan diriku lagi
Pabila airmata membasahi pipi
Dan lagu lagu di radio seolah olah memerli aku
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarnya ku mengharapkan

Di sebalik senyumanmu itu
Kau juga menyintai aku

Ku enggan berpura pura ku bahagia
Ku enggan melihat kau bersama si dia
Oh ku akui cemburu
Mula menular dalam diri
Pabila kau bersama yang lain

Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih bersemadi untukmu
Dan sebenarya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku

Pabila kau merenung matanya
Ku rebah jatuh ke bumi
Di saat kau benar-benar mahu pergi
Seperti ku bernafas dalam air

Adakah perasaaan benci ini sebenarnya cinta
Yang masih.. bersemadi untukmu
Dan sebenarya ku mengharapkan
Di sebalik senyuman mu itu
Kau juga merindui aku

Oh...

Dan Sebenarnya ..
Dan Sebenarnya ..
Aku rindu ..

Dan Sebenarnya ..
Dan Sebenarnya ..
Aku tak mampu .. tanpamu..

3 comments:

  1. hype!!wahhh cik pen pendau pon dah ada blog!heee

    ReplyDelete
  2. ehhe.......... br nk bljr la........ byk yg abg xtau ni.........hanim kene ajar ok.........

    ReplyDelete
  3. xder hallllllllll...hee..me the 1st follower!

    ReplyDelete