Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 22, 2012

Warna tema dan patern perkahwinan kami

Salam..

Perkara di atas adalah dirujuk...hehe..ok, saya dah finalize warna dan patern akan akan digunakan untuk maslis kami nanti yang hanya tinggal lebih kurang 2 bulan.. Kira nya saya dah bantu my wedding planner..dia buat mcm ape yang sy nak walaupon xpersis betul2 kan...kalo ikutkan hati, mmg nak DIY semua nya tp saya takde masa la..sbb keje kan..lagi satu, jauh kan..my hometown kat pasir puteh kelantan..saya keje kat KL...huhu.. tp xpe lah..upah je la org buat..Ok, kat bawah ni gambar2 hint untuk majlis...di samping ada lagi barang2 simple DIY yang sy akan buat macam veil, bunga telur, meja tandatang etc... sy juga nak beli paper lantern...step by step ok..I will list out here.. so now, check it out my color and my pattern for my wedding day...

Baju kami kaler peach ni la

Close up lagi

Saya nak pelamin sweet warna macam ni la...light pink+ white

Meja makan pengantin. ni patern nya..warna lain..tgguuuu k..

This is color for scallop

Bilik Pengantin..

No comments:

Post a Comment