Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 24, 2011

Elken Corpsdereve DX part I

Salam...


Pernah dengar Elken Corpsdereve DX?? maybe yes and maybe no kan??..ELKEN? semua orang tahu elken tu apa kan? Elken salah satu direct selling company yang berjaya dan sudah lama bertapak di Malaysia.. Elken corpsdereve DX.. hari ni saya nak review pasal Elken Corpsdereve DX . Ia adalah corset (bagi sesiapa yang belum dengar la). Sy panggil die DX je.. hari ni sudah sebulan saya memakai DX..Terasa teramat best dengan DX ni..i love my DX..kenapa sy ckp begitu? ini adalah sy boleh rasa perubahan dia dan di samping material yang super dupper extra selesa.. Wah terasa di seluruh badan sy ini... bila pakai DX ni, ia melekat di badan kita dan terasa seperti ada orang memeluk kita..hehe..best kan..Material corset elken yang terbaik ini membuatkan kita terasa sangat selesa..walaupun saya bekerja di site construction yang sedia maklum la panas nya, tp sy tidak ada masalah dengan memakai DX ni..malah menbantu sy..kenapa sy ckp membantu?? ini adalah kerana corset ni membantu menyerap peluh dengan cepat tanpa merasa  melekit..so dengan memakai DX, sy berasa lebih yakin..But then if xpakai, ia menjadi masalah kepada sy dan terasa hidup ini xlengkap..hehe..melampau kan di sini..hikhik..dengan kata lain, xleh hidup la tanpa DX ni..sy nak disiplin kn diri selama 6 bulan memakai DX tanpa henti dan xsabar nak tunggu result nya..DX ini tersangat la membantu untuk reshape badan saya..hasil nya, badan terasa seksi selalu..kuikui...fungsi DX ni adalah untuk meletak lemak-lemak yang dah lama terlondeh tu ke tempat asal..so hasil nya, lemak tu cantik je terletak di kedudukan yang betul..cantik je ia situ..


CORPSDEREVE DX Lingerie Long Set (Waist Nipper)


Lihat baik-baik dari Sudut.
Mengapa sesetengah pakaian kelihatan baik kepada orang lain tetapi tidak pada diri kitaAnda boleh menyalahkan pada gen, biasa makan malam atau peningkatan usia, tetapi terdapat satu penyelesaian yang sebenar?
Dengan Corpsdereve direka secara ergonomik DXbukan sahajaanda boleh menyaksikan transformasi segera, tetapi,dengan penggunaan yang teratur, lemak badan anda boleh digerakkan dan disusun semula ke keluk yang menarik.
Corpsdereve menggunakan Badan Line Imbas teknologi dan alat mengukur tekanan untuk mengira 3D sudut tubuh manusiaIa kemudian menentukan ideal contact bagi bahagian-bahagian badan yang  berlainan bagi kesan optimum membentuk dan keselesaanKuasa perisian reka bentuk berkomputer dan Computer Aided proses Pembuatan kemudian mencipta satu model maya ergonomik dengan data berkomputer untuk kelajuan tinggi ketepatan memotong kainSelain itusetiap set Corpsdereve memerlukan 156 proses jahitan yang berbeza di bawah kepakaran 81 tukang jahit berpengalaman.
Berasa dalam cantik dan keluar dengan reka bentuk renda dinamik Corpsdereve DX menggunakan teknologi canggih mengait dari EropahNet-campuran kapas Kuasa yang direka khusus bagi bahagian-bahagian yang berlainan menyediakan keselesaankeanjalan dan ketahanan mutlakPengalamankuasa transformasi dengan Corpsdereve DX dan memiliki perfect silhouette hari ini!


CORPSDEREVE DX Body Shaper




Kelihatan seksi dengan kecantikan dan keindahan belahan yang menggoda dan postur yang lebih baik dengan Pembentuk BadanCorpsdereve DX. Dengan menggunakan tulang gegelung fleksibel, renda stretchable dan bersih berkuasa, pembentuk badan ini boleh menyokong dan memegang payudara dalam kedudukanyang diangkat untuk membentuk pinggang langsing dan mencegah kendur. Bersih X-line kuasa dua kali di belakang memainkan peranan yang penting untuk melicinkan balik line untuk kembali lancar dan trim.



CORPSDEREVE DX Long Girdle


Cari rahsia untuk siluet bootylicious dengan Corpsdereve DXLong ikat pinggang . Pandangan  3-D dan strategik kedudukan kuasa double dan triple kerja bersih secara sinergi untuk mengangkat, mengunci dan selamat lemak badan untuk mewujudkan penuh punggung dan paha tipisSelain daripada itu,panel yang berbentuk pentagon berkesan flattens perut dan bahagian bawah abdomen untuk penampilan yang mendatar,tegang.

CORPSDEREVE DX Waist Nipper


Membentuk garis pinggang anda untuk menjadi ramping dan curvier dengan Corpsdereve DX pinggang yg menglentik. Fabrik ini dilengkapi dengan 8 gegelung tulang fleksibel yang direka secara ergonomik untuk mengawal bahagian badan membonjolIa cekap menolak lemak dari pinggang ke arahcawan coli dan dari belakang ke arah bengkung untuk punggung berbentuk indahIa juga berguna terutamanya bagi orang-orang yang mempunyai masalah belakang dengan membantu untuk menyokong belakang.

CORPSDEREVE DX Brassiere



Dengan double power-net,  Corpsdereve DX Brassiere ini berkesan mengumpulkan dan menolak lemak dari sisi, lengan atas,belakang dan ketiak jatuh ke dalam cawan braSelain itu, 2 teflon tulang dan jalur luas ketiak menyediakan perlindungan berganda untuk menghalang penghijrahan lemak daripada cawan coliUntuk melengkapkan kesan Contouringcawan penuh 3-keping memegang payudara kukuh di tempat untuk payudara yang lebih terperinci, bentuk ditarik balik dan tegang payudara.




CORPSDEREVE DX Panties



Corpsdereve DX seluar dalam menyerlahkan kelengkungan berahi pinggul anda pada masa yang sama memberi sokongan selesa pada masa yang samaMenggunakan teknik-teknik menjahit maju 3-D, ia mampu untuk menampung pinggul dan punggung sepenuhnya untuk mengelakkan buncit bulges dikawasan seluar. Jahitan kedudukan yang lebih tinggi tidak chafing pada kawasan intim manakala renda depan bersilang anjal meningkatkan keghairahan.


Jumpa di part II

































No comments:

Post a Comment