Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 10, 2009

Di Awan Biru.....


haha..elok je abes exam...........ade plak konsert search..ape lagi..tiket dh dibeli.. aku g ngn kwn2 aku la..sumer dressing rock kapak mlm tu...suar koyak2..haha.. samp di stadium tertutup MBJB dlm pukul 8.15mlm.....jalan jem giler babi....nk parking pon susah..so, nk xnk kene la parking jauh2... stelah menunggu gate dibuka..akhir nye pkul 8.40 kami masuk dlm..mak ai..sesak giler org...dhla kene beratur panjang,..

maka pukul 9.20, bermula la konsert di awan biru tajaan celcom..... 1st, anaka amy (nabila) kuar jd pengacara utk sementara..... rugi aku xamik tiket yg mahal skit, klo x dh bleh duk depan skali... sementara menunggu search kuar...sempat lg aku mengambil gambar..hihi..



amacam?........
kt atas ni sebelah kiri stage....

yg ni plak sebelah kanan stage,, celcom sponsor tu...

yg ni plak kt blkg aku.....ramai siut....kt bwh tu audio system....kt tmpt VIP tu sbenarnye ade sorg makcik baju kuning kt tgh2 tu... dia adalah mak amy..nenek nabila la...... kene plak mlm tu nk hari ibu...pastu ntah tiba2 ade plak pasangan pengatin yg br bersanding siang td dtg menjadi tetamu khas..siap nek pentas lg tu ngn pakaian pengantin..abes tergendala la malam pertama..hihi... umm.tp dgr kate, pengantin tu anak sedara amy... xnk la korg senang2 je nk jd tetamu khas kan..kklo byr , xpela.... aku punyer bangan leh record video gne N80 aku tu dr awl..non-stop..akhirnye dh sejam berlalu..n mase lagu fantasia bulan madu, isabella, pawan n pasti..tidak sempat di record (bateri mampos)..siut betol..nyesal aku...hehe...

okeyla...nnt jumpe lagi konsert di awan biru KUALA TERENGGANU 22 MAY nie...jom g ramai2.........

No comments:

Post a Comment