Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 16, 2011

Elken Corpsdereve DX berkesan

Salam...

Wanna update bout my experience wearing Elken Corpsdereve DX after 1 month 21 days . hari ni bersamaan 17.12.2011 genaplah 1 bulan 21 hari memakai nya. Seperti yang dinyatakan di entry sebelum ini dan ini . Saya sangat2 berpuas hati. pagi ni saya try memakai cangkuk no 3 dan ia tiada masalah buat saya.. n i'm very happy to get a sharpest body...


sejak kebelakangan ini, last 4 days, saya dengan semangat nya berdiet dan mengawal pemakanan saya supaya program menurunkan berat badan ini berjalan dengan lebih jaya nya dan bersepadu. hoho.. I put my 100% effort & 100% discipline on this program yooo!!! 
Hasil DX..so, put my effort more to get like this..wait for me haa...

And for those whose interested/ kepada sesiapa yang berminat nak fitting DX elken ni, give me a call/sms at 019-6993565...surely u all akan dapat fitting this DX for free...

No comments:

Post a Comment