Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 15, 2012

Tips Cepat kurus

Salam...

Macam biasa la kan..wish yang tak tercapai lagi ni..macam2 dah buat...lom jadi lagi..but kebelakangan ni, saya dah hampiri wish ni..hehe..nak tau macam mana??? cuba teka, macam mana nak kuruskan badan dengan cepat, mudah?? makan pil kurus? sapu krim panas? sapu gel mahal? minum minuman tambahan yang belambak kat pasaran skg ni dan tersangat la mahal? pakai bengkung? pergi slimming centre? hurmmmmm, semua saya dah buat, dah la banyak menghabiskan duit, tenaga juga, masa juga....huh sungguh menyesal...

sekarang saya dapat menurunkan berat 1 kilo 1 minggu..cepat kan..sebulan 4 kilo..WOW..sangat teruja..tips die adalah...sangat senang dan murah..iaitu BERSENAM dan MENJAGA MAKAN.. no more lemak2, minyak2, jajan2, manis2, masin2... i will sure, u can get same like me...tapi kita kena berdisiplin dan kuat semangat.. saya sekarang setiap hari pergi berjogging..mengambil masa 1 jam sehari, selepas balik kerja..dan kesan nya, no more lebihan lemak di perut saya.. orang selalu cakap dan ingat, untuk kempiskan perut, kita kena fokus untuk sit -up...buat sit-up banyak2..tetapi melalui pengalaman saya..xperlu semua itu..if u workout seperti jogging, futsal, u dapat membuang lemak2 yang tak diperlukan dengan mudah nya..selain body cantik untuk keyakinan diri sdiri, kita juga sihat dengan berjogging dan bersenam..xpayah bazir duit untuk beli pil2 kurus, minuman kurus tu semua...

saya nak share tentang sorang kawan ofis saya, dulu dia GEMOK ok..berat 100++ kg , die dah cuba macam2 tapi tak berjaya, if berjaya pon sekejap je kejayaan tu then back to normal...tapi 3 bulan lepas, dia telah merajinkan diri untuk pergi gym setiap hari..tup tup sekarang, dia dah selim melim...dia mmg bagi cabaran bagai kat sy untuk capai berat 48kg...berat sekarang 63kg...so kena tolak 15kg lg dan saya YAKIN saya BOLEH... :)






No comments:

Post a Comment