Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 1, 2012

Barangan kawen di Nilai3


Salam..

 Semalam saya ke Nilai untuk beli barangan kawen. Wishlist saya macam ni la :

 Pahar
 Riben
 Spider kat kepala *xjumpe lagi
 Tisu paper
 Lidi untuk bunga telur
 Kain net
 Salotape putih untuk bnga telur
 Paper bag
 Paper lantern * nk beli kat KL je lah. Petaling street
 Bunga kepingan kat kepala * xsempat cari dan xjumpe pon
 Border lace tuk veil *xjupe
 Butang? Untuk ape? Saje kot, mencari idea

Semua barang di atas berjaya di beli kecuali ade jugak la yang xsempat. Ramai orang sgt kat sana dan panas juga..huhu.. pergi ngan my mum. My mum pon xkurang semangat nak membeli nya.. mak beli cadar cotton, kain pasang , tempat bulatan yang letak lauk pauk dan tempat letak biskut yang comeiii sangat2..

Semalam, saya dah dapat idea untuk warna hantaran sy pada pihak lelaki. Saya nak warna Kuning+ putih+silver. So, skrang barang extra yang sy beli semalam macam alas dulang warna putih dan silver. Bunga kuning+putih. So I will googling this theme and make it sweet n gorgeous.

Sekarang ni, saya nak siap kan project DIY saya mcm veil + bunga telur.. Gud Luck.

Psssttt, smalam masuk 1 kedai kat nilai ni, sy jumpe barang2 yang nak buat pelamin sy jadi wedding in the garden.. Cantik sgt… :)

Muke bambam je kan.. Ni menunggu basuh kereta kat Desa Tasik

Mak di suruh senyum. Kata nya muka sedih sokmo. Huhu

Di Nilai, instant Hand bouquet. Hehe


No comments:

Post a Comment