Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 3, 2009

[malam masih muda]

malam masih muda....
aku xtau nk buat ape...setelah beberapa hari aku bertungkus lumus menghadapi final exam... skrg tinggal lagi satu paper setelah 5 paper sudah berlalu......... penat,xcukup tdo,tension dan takut sumer ade... last papaer aku 9mei..ni so, bleh la berehat kejap....... sekian lame xonline n check email..mlm ni baru berkesempatan... aku chat ngn kawan aku yg sorg nih..aku tegur je dia sbb 2,3 hr dh xjmp.. tp keteguran aku mlm ni wat kami jd gaduh..arrrghhh.. kenape plak macam ni?... aku bkn sengaja nk cr gaduh..tp aku xsuke la org slalu pk buruk pasal aku..teruk sgt ke aku.. kuno ke aku? mulai mlm ni..aku xperlu cr dia lg... aku selalu pk aku selalu digunakn utk kesenangan atau keseronokan org laen..tp utk keseronokan aku...sape yg mahu bekorban? maybe aku kesunyian kot..sbb tu aku berpikiran mcm ni... b4 ni on aku nyaris2 kehilangan seorang shabat yg rapat ngn aku becoz of benda ni... aku selalu pk diriku digunakan..dipermainkan....dan smp sekarang aku ngn kwn aku tu dh xrapat mcm dulu.. maybe ade seseorg yg xsuke dia rapat ngn aku...manusia sgt kejam... kenape perlu ada hasad dengki?
ah pedulikan itu semua... sekarang xperlu nk sedih2... esok aku plan nk g sedili...kawan2, sape mau ikut? maybe ber"camping" di sana... wlpn ade paper lg..sempat lg ni nk enjoy kejap.. huhu...nnt 13 mei aku nk blk kg dh... HEPI HOLIDAY!!!

No comments:

Post a Comment