Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

saya dan hidup saya..jom baca

salam


hai..entry ni memang macam diary saya dah..hehe..whatever la kan..janji saya puas hati..what happen to me recently? am i happy? i sihat tak? tapi kan..nak share ni..hari tu saya ada beli premium bautiful corset..saya suka ini barang..buat sakit bahu saya hilang yang make me more confident..hehe..promosi free ni..

***

ok..ni nak cerita apa jadi dengan saya..hari normal saya la..erm..bangun awal pagi..siap2 semua..then pergi kerja..10 langkah jalan kaki da sampai..settle keje..pergi site..balik kuaters..duk kat kuaters saya buat apa?..kalau tak online, saya tengok tv, baca buku, gayut ngan family, friens and biasanya ngan buah hati la..hehe..then bila da penat, saya tido je la..esok plak macam tu la jugak..BUT if rajin balik la wangsa maju rumah my brother..boleh borak-borak ngan dorang, main2 ngan ammar..tengok tv..then saya saya tido awal sebab kena bangun awal..tapi kan, if tak balik wangsa maju, saya keluar..pergi beli makanan ke, barang ke..tapi keluar jumpa kawan..saya rasa macam best je duduk rumah sewa..ada housemate..boleh kongsi cerita, kua sama, borak2..if dapat housemate yang kena dengan jiwa la kan...

****

saya sangat2 suka hari hujung minggu saya..hari ahad..wah sangat2 suka ok..boleh rehat dekat rumah or keluar berjalan2 mengembangkan minda ni..hehe..haha..recently saya suka amik gambar apa yang berlaku dekat saya and upload dalam blog ni..wah so momentful rasa.. :) ok..kat bawah ni adalah gambar2 itu semua.. tengok k apa terjadi dekat saya..tapi not all la..ada gak time lupa nak snap..hehee..

with my nephew..kami (kak ipar, saya and ammar) bangun awal pagi tuk pergi taman tasik titiwangsa..paling ammar suka pergi taman ni la..rindu ammar..

Ni la pemandangan taman permainan dekat titiwangsa ni..ammar la yg paling suka..

tengok tu..excited nak pergi taman..

air pancut dekat taman tasik titiwagsa..

yang ni i xsempat makan pon..dorang je la makan dekat restoren bamboo..dekat ulu klang..tepi mrr2

haaa..yang ni hari sabtu..pergi jalan TAR..beli tudung..ni la kedai tudung..ada macam jenis tudung..

then ternampak no plate ni..terus snap this DUS..mana lagi lawa..DUS or DAIS??

haaa..ni orang tengah aerobik...

ammar bersama ibunya..

Ammar and kak tie kat restoren bamboo..

ammar and aunty @ restoren bamboo..

welcome to restaurant bamboo..

ammar dekat mini taman depan umah..tengah tengok selipar baru..haha..xreti pakai selipar jenis gini..


masa ni dah nak balik da ni..sempat lagi snap

ammar memanh suka pergi taman permainan coz dia boleh main macam2 kat sini..hehe

cantik kan long dress ni? dekat jalan TAR ni..

No comments:

Post a Comment