Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

my project and my life at site

salam...

haa..hari ni saya rajin..pergi panjat bangunan tingkat 10..exercise la sket kan..and tengok vieew yang cantik..nak tengok tak view tu?tengok gambar kat bawah ni k...haaa..tengahari tu saya pergi giant..beli sushi..gambar pon ada kat bawah ni...alamak, lupa plak nak fokus kan kat sushi yang sy suka makan tu..hehe..next time k..malam plak pergi philleo damansara..ada meeting insurans...pack kan axtivity saya..hehe...hari rabu gitu la..wah masa meeting sema,lam, saya sangat bersemangat...hurm..hope saya kuat semangat, xmau malas2 tap kena rajin2...think in positif way...saya mau setiap hari, ada benda baru saya belajar.. gud luck fatihah..paling penting saya kana pandai menyelesaikan masalah and think out of box.. :) i love myself...

************



dekat giant desa petaling..26/01/11..sushi time :)

next time i wll focus my favorite k..and his favorite too.. :pp


ni pull out test..before kena tarik..nak tengok bonding strength between skim coat and rc wall


the glue yg punya kekuatan sehingga 2 ton..

Dekat site saya ada pekerja pempuan yang buat plastering..

Spun pile delivery

Sempat juga dekat site pon nak snap..hehe
Fencing on progress
Apartment block 3 in prgress up to level 4

haaa ni la wallform


simpang suil tower crane ni bekerja..huhu


car park in progress


Tower crane angkat wallform



haaa..ni new phase of shoplot yang sy kena jaga tu..skg tengah buat spun pile..yang ni ada basement..new experiance for me.. :)


ni swimming pool yang belom ciap..da ciap boleh la terjun dr atas ke bawah eh..hehe

brick installation yang pekerja2 perempuan tu buat..hebat huh..


No comments:

Post a Comment