Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 22, 2011

23/11/2011 bersamaan Rabu yg bersemangat

Salam...

Hari ni adalah hari bermula nya semangat saya untuk TIDAK MENGAMBIL NASI lagi..hohohoho...sampai bila saya boleh tahan?? saya pon tidak mengetahui nya..yang penting, sekarang, memang tengah semangat say NO to rice...semalam sudah beli makan pembantu macam buah, biskut, kerepek dan macam2 gak la dekat NSK kuchai lama...untuk tempoh permulaan ni..saya xnak ambil nasi dan mee..itu nawaitu yang sy nak tegaskan di sini..sy plan untuk xmakan nasi selama 6 bulan...boleh ke? insyaAllah..keep on strengtening my spirit ahead...n i will blog my diet diary..

say no to rice please

bye2..mesti kuat semangat..esp for starting of my diet..after that, maybe dah biasa

Saya sebenar nya dekat site or office ni ni, ada banyak sumber inspirasi..contoh macam ms fung..xambil nasi pon..abg farok pon..yoo pon..azizi kdg2..diorang 3 ni pegi gym..mmg lagi senang nk turun..teruja tengok diorang boleh turunkan badan dengan sihat tanpa mengambil ubat-ubatan, suntikan dan slimming pakej..just kontrol makan, bersenam..lg bagus if xambiil nasi dulu buat masa sekarang dan hindar makan di malam hari..actually, bila da turun berat kita siket2, kita boleh bagi anugerah buat diri kita kan..baru xstress sgt diet tu.. kdg2 macam makan benda yang teringin kita rasa nak makan..tp kalo boleh bukan nasi la..sy nak turun kan berat badan untuk sihat, untuk senang nak cari baju, untuk keyakinan diri, untuk kepuasan..so sy kena bersabar, kuat semangat dan disiplin yang tinggi...Doakan sy berjaya... :)

No comments:

Post a Comment