Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 13, 2012

Happy mother's Day

Salam...

Selamat Hari Ibu !!!!!!!!!!!

saya sayang ibu saya dan sanggup buat apa saja untuk membahagiakan ibu saya yang telah berkorban jiwa dan raga dalam tempoh membesarkan kami adik beradik dengan seorang diri. saya sangat menghargai setiap pengorbanan ibu saya. walaupun saya kedang2 degil, tapi ibu saya memang bersabar melayan karenah saya dan kami adik beradik..terima kasih emak..love you so much..

Doakan mak sentiasa sihat, di kuatkan iman dan di berikan petunjuk  dari Nya..




Dan juga untuk bakal ibu mertua. selamat hari ibu. Doakan mok sihat, murah rezeki dan mendapat berkat dari Nya.

Amin ya Rabbal alamin...Selamat hari ibu untuk semua ibu dan bakal2 ibu di seluruh dunia. Jom kita membahagiakan ibu-ibu kita sementara beliau masih ada bersama kita di dunia ini. bagi sesiapa yang ibu nya telah kembali ke rahmatullah, sesama kita doakan dan sedekah kan ayat-ayat suci al-Quran kepada nya. semoga dia tenang di sana. jom kita jadikan sifat mulia ini sebahagian dari sifat kita setiap hari. so kita boleh hidup ngan tenang sambil menurut perintah dari Allah. Rasullah juga telah bersabda supaya menjaga orang tua kita. jangan sesekali menderhakai orang tua kita. pesanan ini juga untuk diri saya.. :)

No comments:

Post a Comment