Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 25, 2012

TYPO at Pavillion

Salam..

what's TYPO? It's not a typing error..but this is about a very creative shop...ok2...saya suka typo.. bila dapat masuk typo, I nak spend masa yang sangat lama untuk tengok kreatif dan kritis barangan die..haih..semua akan saya suka..kat price tag die ada ada versi Malaysia, Autralia etc.. typo ni sesuai untuk org yang suka DIY gak..mcm sy ni, saya akan buat DIY time majlis kawen saya..walaupon x semua barang kan...ye la..mana la ada masa nak wat semua..rintangan mcm kurang tenaga kerja n jauh nak ulang alik, jadi faktor buat saya rasa malas2..hehe..for now, dalam kepala ni nak beli barang kat typo..mcm wording dia..nak letak atas meja untuk guess book...

Gonna buy this cute lampu

The wording yang memukau pandangan saya..Ok, akan di pikir nak DIY kat mana


Fatihah is trying to DIY for her guess book table

No comments:

Post a Comment