Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 30, 2012

Hari Isnin dan 31 Dec 2012

Salam..

Selamat pagi.. Pagi ni saya macam biasa. Datang awal ke office. Minggu ni suami saya datang sini, KL. Tapi semalam da balik Kuantan. Pagi ni rase sepi dan sedih je sbb berjauhan dengan suami, mak dan family. Tapi saya kena selalu fikir positif. Saya ada baby dalam perut ni. Baby mesti happy dan baby mesti tau yang mummy and dady love you so much darling. So saya pon kena kuatkan semangat. Jangan pikir saya duk sorang je kat sini padahal baby ade bersama. Baby kekuatan mummy. Semoga baby jadi anak yang soleh/solehah. Sihat dan baik rupa paras. Hati baby mesti tenang dan mummy n daddy buat yang terbaik buat baby. Mummy xnak pk negatif lagi. Cuba nak hepi dan menjadi hamba yang lebih dekat kepada NYA.

19 Weeks . Makan NAsi Lemak @ Village PArk Damansara ber Sama Daddy..

No comments:

Post a Comment