Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 27, 2013

23 weeks

Salam...

Alhamdulillah..Sekarang saya sudah 23 weeks in pregnancy . Next week (24 weeks) saya akan buat sugar test.. Ye lah. Berat badan naik almost 3 kg a week. Hope everything will be okay.  Sekarang ni saya dah mula rasa baby nye movement dalam perut ni. Saya juga banyak bercakap dengan dia dan selalu mendoakan dia menjadi anak soleh/solehah dan sihat walafiat. Mummy and daddy doakan baby selalu and we love you sayang. 

Saya sekarang sihat walafiat. Cuma kadang2 terasa jugak mudah penat dan semput. Malam hari sekarang ni malas sangat nak keluar rumah. Nak berehat je kat rumah. Misi saya nak selalu amal surah2 ibu mengandung supaya baby senang dilahirkan, cerdik, sihat, baik budi pekerti dan baik rupa paras..

 Until now we still don't know our baby's sex. Boy or girl. Apapun , kami sayang dia dan tak sabar nak pegang dia nanti. Baby adalag anugerah buat mummy and daddy.. XOXO 

No comments:

Post a Comment