Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 30, 2011

lost in my own world

i'm totally lost...huh so bad..kinda failed to handle my own emotion..ya Allah, pls send me a person that really understand who i am...all day long, i macam patung tak bernyawa.. why this always happen to me? sedih la..tak tahu nak pergi mana..mood hilang... i can't understand with myself..so sad.. :( Ya Allah aku xlayak ke syurga mu tapi xsanggup ke neraka mu.. recently, my life have changed...I always DOA for my ketenangan..jika ini lah takdir nya, aku terima ya Allah...mungkin ini yang terbaik buat ku..hamba mu ini hanya merancang..harap ku kuat semangat..love doesn't mean that we were stay forever..i do always sacrifice to my beloved person in my live..hope you are always happy with your life..if i pergi dulu, halal makan minum i n pray for my blessing... *nangis*

No comments:

Post a Comment