Suka berkongsi bercerita

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 29, 2011

Elken Corpsdereve DX part II

Salam..

Ok. bertemu kembali di part II versi Elken Corpsdereve DX.. entry ni saya nak bercerita panjang berkaitan pengalaman yang saya lalui dengan DX ni...walaupon masih baru, tetapi, saya sangat teruja..Hari ni, genap lah 1 bulan 12 hari saya memakai DX tanpa henti...Minggu lepas saya balik dr kampung ku di Pasir Puteh Kelantan.. Walaupun duduk di rumah, saya tetap memakai DX yang selesa amat ni..terasa lebih yakin..sampai kan ibu ku juga menegur, Noor (nama panggilan di rumah) cantik body skg.. :) Hujung minggu lepas pergi berjalan2 ke Cameron..Sejuk2 pakai DX mmg terbaik la..

Sebenar nya, banyak perubahan yang dapat dirasai dan dilihat orang sekeliling kita selepas 1 bln memakai DX..seperti, pinggang terasa lebih ramping, payudara dan punggung terasa tegang @ firm je..hehe..dan paling peting, membentuk postur badan yang cantik dan betul..untuk pengetahuan semua, waist nipper (bengkung) DX ni ada 3 saiz tempat cangkuk nya..masa mula2 beli dulu saya pakai cangkuk pertama..sekarang da lepas 1 bulan, saya sudah memakai di cangkuk ke-2..bak kata orang yang dah pengalaman memakai DX before, dengan pemakaian yang betul wlpn tanpa diet ketat, anda akan merasai perubahan bentuk badan yang lebih seksi dan ramping..di mana, bulan pertama cangkuk pertama, bulan kedua cangkuk kedua, bulan ketiga cangkuk ketiga..

Bayangkan bila kita dapat memakai di cangkuk ketiga?? arghhhh..best sangat2 kan.. mmg curvy habis la..saya memang xsabar da nak pakai cangkuk ketiga ni..tunggu bulan ke3, saya nak try pakai cangkuk ke3 plak..hehe :p memang berbaloi la pelaburan yang dilakukan untuk tubuh badan kita sebagai perempuan untuk maintain cantik..hasil nya kita akan dapat rasai dan diri berasa lebih yakin..DX ini sesuai untuk yang masih anak dara, isteri, Ibu, nenek etc..bagi yang mengambil berat berkenaan figure badan, mmg memerlukan DX untuk reshape our body.


with and without elken
hasil yang menakjubkan









No comments:

Post a Comment